Frequently Asked Questions(FAQ)

Wat is jullie levertijd?

Zo kort mogelijk. We houden een groot deel van onze producten in eigen voorraad in Kapelle. OP de site zie je bij alle producten de levertijd staan. Alles met 1 werkdag levertijd is bij ons in Kapelle in voorraad. Het is dan ook mogelijk om (wel op afspraak) deze producten bij ons af te halen. De artikelen die we altijd op voorraad hebben staan zijn o.a. alle remklauwlakset van Foliatec en van RaidHP, een heel groot deel van alle inbouwmeters, meterhouders en een zeer uitgebreid assortiment verlopen, koppelingen, enz. Ook xenonverlichting hebben we doorgaan allemaal in voorraad staan. Artikelen die auto-specifiek zijn komen doorgaans direct van de fabrikant of importeur naar je toe. Hierdoor kunnen we de levertijden zo kort mogelijk houden.
 

Hoe zit het met garantie?

Op al onze producten zit minimaal 12 maanden garantie, op sommige producten geven we gratis een verlengde garantie van 24 maanden. Deze verlangde garantie krijg je o.a. op aansluitadapters, verlopen, enz.. Ondeskundige montage en/of verkeerd gebruik valt natuurlijk niet onder de garantie. Ook komt de garantie op een artikel te vervallen als je het zelf hebt opengemaakt, aangepast of op welke manier dan ook hebt bewerkt.
 

Kunnen jullie ook helpen met montage / installatie?

Dat is mogelijk. We beschikken zelf echter niet over een werkplaats of sleutelruimte. Werkzaamheden waarvoor een brug nodig is kunnen wij dan ook niet uitvoeren. Wel kunnen we vaak bemiddelen in het vinden van een garagebedrijf wat de montagewerkzaamheden voor je kan uitvoeren. Hou er wel rekening mee dat we deze bedrijven alleen in onze eigen regio (Zeeland) kennen. We staan natuurlijk altijd open voor nieuwe contacten en partners om mee samen te werken. Het inbouwen van (xenon) verlichting, inbouwmeters, carkits, navigatiesystemen, enz. kunnen we prima voor je verzorgen. We hebben meer dan 25 jaar "sleutel ervaring"
 

Op welke manier kan ik bij jullie betalen?

We hebben verschillende betaalmogelijkheden voor je. In de webshop kun je gebruikmaken van iDeal, PayPal of AfterPay. Voor klanten uit België hebben we de betaalwijze Bancontact beschikbaar. Kom je naar de shop in Kapelle dan kun je daar met PIN betalen, uiteraard accepteren we ook gewoon ouderwetse cash betalingen.
 

Hebben jullie een showroom?

Nee, we hebben geen showroom. Wel is het mogelijk om (op afspraak) ons te bezoeken in Kapelle, We hebben de zaak aan huis dus afspreken kan eigenlijk altijd wel. Hier houden we een aantal productsoorten in voorraad die je eerst kunt bekijken voordat je ze gaat aanschaffen. Het is ook mogelijk om via de website te bestellen en dan je bestelling af te halen in Kapelle.
 

Zitten er bij de inbouwmeters ook aansluitschema's?

Ja, bij alle inbouwmeters die wij leveren zitten aansluitschema's. Kom je er ondanks het schema niet uit hoe je een bepaalde meter aan moet sluiten, dan mag je ons natuurlijk altijd even contacten. Dat kan via de chat op de website, via de telefoon of via WhatsApp
 

Ik ben mijn aansluitschema kwijt, kan ik een nieuwe krijgen?

Dat is geen probleem. Als je een aansluitschema kwijt bent geraakt kun je ons even een mailtje sturen met welk schema je zoekt. Vergeet niet om in deze mail je naam, adres en ordernummer van de bestelling waarop je de betreffende meters hebt gekocht te vermelden. Zonder deze gegevens kunnen we je aanvraag niet verwerken helaas.